Vrácení zboží a reklamace

Tady máme pár užitečných rad, pokud se něco stane nebo je potřeba zboží reklamovat či vyměnit.

 

  • Balík je poničen

Né vždy to však znamená, že musí být produkt uvnitř poničen. Poproste dopravce aby počkal a zkontrolujte obsah uvnitř. Pokud dopravce odmítá počkat a krabice je znatelně poničená, zásilku nepřebírejte. Dopravce by Vám měl poskytnout reklamační formulář. Pokud ne, prosím krabici vyfoťte a kontaktujte nás.

V případě, že jste krabici přebrali v dobrém úmyslu, že bude zboží OK, ale po odjezdu kurýra jste zboží našli rozbité. Produkt vyfoťte a kontaktujte nás.

 

  • Chci květináč vrátit/reklamovat

Nelibí se mi produkt nebo jsem si objednávku rozmyslel/a. Ano. rozumíme. V tom případě máte 30 dní na vrácení zboží. Produkt prosím pečlivě zabalte zpět do krabice a kontaktujte nás. Po domluvě Vám zajistíme svoz balíku přímo z domu nebo jej uložíte na nejbližší Parcel point. Bohužel vrácení je zpoplatněno částkou dle zvoleného dopravce. Při vrácení peněz Vám bude částka ponížena o zpětnou dopravu.

 

  • Chci květináč vyměnit

Vybral/a jsem špatnou velikost a obal nesedí. Rozumíme, zboží vyměníme. Na výměnu máte 30 dní. Čisté zboží prosím pečlivě zabalte zpět do krabice a kontaktujte nás. Domluvíme se, za jaké zboží budeme výměnu provádět a popřípadě dořešíme přeplatek nebo doplatek. Ihned Vám zašleme květináč nový a dopravce si od Vás vezme původní balík. Výměna neponičeného a čistého zboží je zdarma.

 

  • Zde si můžete stáhnout formulář pro odstoupení od smlouvy v případě vrácení produktu.

Formular_odstoupeni_od_smlouvy.pdf