Vrácení zboží a reklamace

Tady máme pár užitečných rad, pokud se něco stane nebo je potřeba zboží reklamovat či vyměnit.

 

  • Balík je poničen

Né vždy to však znamená, že musí být produkt uvnitř poničen. Poproste dopravce aby počkal a zkontrolujte obsah uvnitř. Pokud dopravce odmítá počkat a krabice je znatelně poničená, zásilku nepřebírejte. Dopravce by Vám měl poskytnout reklamační formulář. Pokud ne, prosím krabici vyfoťte a kontaktujte nás.

V případě, že jste krabici přebrali v dobrém úmyslu, že bude zboží OK, ale po odjezdu kurýra jste zboží našli rozbité. Produkt vyfoťte a kontaktujte nás.

 

  • Chci květináč vrátit/reklamovat

Nelibí se mi produkt nebo jsem si objednávku rozmyslel/a. Ano. rozumíme. V tom případě máte 30 dní na vrácení zboží. Produkt prosím pečlivě zabalte zpět do krabice a kontaktujte nás. Po domluvě Vám zajistíme svoz balíku přímo z domu nebo jej uložíte na nejbližší Parcel point. Bohužel vrácení je zpoplatněno částkou dle zvoleného dopravce. Při vrácení peněz Vám bude částka ponížena o zpětnou dopravu.

 

  • Chci květináč vyměnit

Vybral/a jsem špatnou velikost a obal nesedí. Rozumíme, zboží vyměníme. Na výměnu máte 30 dní. Čisté zboží prosím pečlivě zabalte zpět do krabice a kontaktujte nás. Domluvíme se, za jaké zboží budeme výměnu provádět a popřípadě dořešíme přeplatek nebo doplatek. Ihned Vám zašleme květináč nový a dopravce si od Vás vezme původní balík. Výměna neponičeného a čistého zboží je zdarma.

 

  • Zde si můžete stáhnout formulář pro odstoupení od smlouvy v případě vrácení produktu.

Formular_odstoupeni_od_smlouvy.pdf

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení